30.11.2023r.
Temat: Życie takie jest – czasem dobre, czasem złe – sprawdzamy, co pamiętamy.
Podręcznik s. 115-120
Cele:
1. Przedstawiam utwory poznane w rozdziale i ich problematykę
2. Wyjaśniam i stosuję poznane terminy i pojęcia
3. Rozwiązuję test sprawdzający wiedzę i umiejętności
4. Oceniam swoją wiedzę i umiejętności
5. Czytam tekst ze zrozumieniem
1. Aktywne wprowadzenie:
a. Zapowiedzenie sprawdzianu: 5.12.2023r.
b. Kryteria sukcesu:
2. Przypomnienie, czego dotyczyły lekcje z rozdziału 2. podręcznika. (Podsumowanie):
I. RENESANS: https://wordwall.net/pl/resource/10454219/polski/renesans
II. KOCHANOWSKI:
https://wordwall.net/pl/resource/11309336/jan-kochanowski
https://wordwall.net/pl/resource/6568226/kochanowski-podsumowanie
https://wordwall.net/pl/resource/6953562/polski/jan-kochanowski
III. ARCHAIZMY:
https://wordwall.net/pl/resource/8148568/polski/zrozumie%c4%87-archaizmy
https://wordwall.net/pl/resource/60738765/archaizmy-szybkie-%C4%87wiczenie
https://wordwall.net/pl/resource/26165647/archaizmy-w-tw%C3%B3rczo%C5%9Bci-jana-kochanowskiego
IV. CZĘŚCI ZDANIA I ZWIĄZKI WYRAZOWE:
https://wordwall.net/pl/resource/7805659/cz%C4%99%C5%9Bci-zdania
https://wordwall.net/pl/resource/14264908/polski/zwi%c4%85zki-wyrazowe
https://wordwall.net/pl/resource/913892/polski/cz%c4%99%c5%9bci-zdania
https://wordwall.net/pl/resource/2043392/polski/cz%c4%99%c5%9bci-zdania-klasa-7
V. WYPOWIEDZENIA
https://wordwall.net/pl/resource/11036692/polski/wypowiedzenia
https://wordwall.net/pl/resource/348668/polski/zdania-z%c5%82o%c5%bcone-wsp%c3%b3%c5%82rz%c4%99dnie
https://wordwall.net/pl/resource/2666091/zdania-wsp%C3%B3%C5%82rz%C4%99dnie-z%C5%82o%C5%BCone
VI. OPIS DZIEŁA SZTUKI
https://learningapps.org/24935536
https://learningapps.org/19596576
3. Odczytanie fragmentu tekstu Krzysztofa Szymborskiego Jak być szczęśliwym? (Sprawdź, czy potrafisz, s. 117)
4. Rozmowa na temat przeczytanego tekstu i praca w zespołach nad wykonaniem testu. (ćw. 1.–7., s. 118)
5. Sprawdzenie poprawności wykonania testu w zespołach.
6. Odczytanie fragmentu powieści Clare Furniss Rok Szczura. (Sprawdź, czy potrafisz, s. 119)
7. Rozmowa na temat przeczytanego tekstu i wyjaśnienie wątpliwości.
8. Samodzielne wykonywanie zadań przez uczniów. (ćw. 8.–15., s. 120)
9. Sprawdzenie poprawności wykonania zadań.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz