niedziela, 21 kwietnia 2024

22.04.2024r. 

23.04.2024r. 

24.04.2024r. 


Temat: Sprawdźmy się. 


Cele:

1. Omawiam sytuację przedstawioną w wierszu 

2. Wnioskuję na podstawie tekstu 

3. Wypowiadam się na temat wartości moralnych w życiu człowieka 

4. Uzasadniam swoją odpowiedź

5. Czytam tekst ze zrozumieniem 

6. Systematyzuję i utrwalam zdobytą już wiedzę


1. Aktywne wprowadzenie:

        a. Zapowiedzenie sprawdzianu: 9.05.2024r. 

        b. Kryteria sukcesu 



2. Ćwiczenia powtórkowe:

I. ROMANTYZM:

https://learningapps.org/7718573

https://wordwall.net/pl/resource/6517464/polski/romantyzm

https://wordwall.net/pl/resource/14016905/polski/%c5%9bwitezianka-jako-ballada

https://wordwall.net/pl/resource/1332370/polski/%c5%9bwitezianka-%c5%9brodki-poetyckie

https://learningapps.org/9481360

https://learningapps.org/5714827

https://learningapps.org/3987239


II. ROZPRAWKA:

https://learningapps.org/18400410

https://learningapps.org/8863740

https://learningapps.org/17726699

https://wordwall.net/pl/resource/661429/polski/rozprawka


III. SŁOWOTWÓRSTWO:

https://wordwall.net/pl/resource/475165/polski/s%c5%82owotw%c3%b3rstwo

https://wordwall.net/pl/resource/12756736/polski/z%c5%82o%c5%bcenia-zestawienia-zrosty

https://wordwall.net/pl/resource/475365/polski/s%c5%82owotw%c3%b3rstwo

https://wordwall.net/pl/resource/15951414/polski/s%c5%82owotw%c3%b3rstwo

https://wordwall.net/pl/resource/871117/polski/s%c5%82owotw%c3%b3rstwo-test

https://learningapps.org/5701265

https://learningapps.org/10869864


3. Lektura tekstu Rudyarda Kiplinga List do syna

4. Sformułowanie hipotezy interpretacyjnej. (ćw. 1., s. 254) 

5. Omówienie budowy wiersza. (ćw. 2., s. 254) 

6. Rozmowa na temat istoty człowieczeństwa. (ćw. 3. i 4., s. 254) 

7. Rozróżnianie wyrazów pokrewnych. (ćw. 5., s. 254) 

8. Tworzenie wyrazów pochodnych. (ćw. 6., s. 254) 

9. Analiza wybranego fragmentu dramatu Adama Mickiewicza Dziady cz. II pod kątem ludowej definicji człowieczeństwa. (ćw. 7., s. 254–255) 

10. Wskazywanie reguły ortograficznej wyjaśniającej użycie ż. (ćw. 8., s. 255) 

 11. Lektura fragmentu tekstu Japońskie kino grozy

 12. Określanie prawdziwości stwierdzeń dotyczących treści i budowy tekstu. (ćw. 10., s. 256) 

 13. Wskazywanie powodów zainteresowania ludzi światem zmarłych i omówienie przykładów. (ćw. 11. i 12., s. 256) 

 14. Argumentowanie własnego stanowiska. (ćw. 13., s. 256) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

12.06.2024r.   Temat: Różne odmiany polszczyzny. Podręcznik s. 334-335 Cele:  1. Rozpoznaję słownictwo ogólnonarodowe i słownictwo o ogranic...